HSLS: Za čiju se računicu dogovaraju takvi poslovi? Kuda ide Promet?

HSLS: Za čiju se računicu dogovaraju takvi poslovi? Kuda ide Promet?

Nezadovoljni su splitski HSLS-ovci načinom na koji sadašnja vlast upravlja Splitom

Negdje do Nove godine u grad pod Marjanom trebalo bi stići 10 novih autobusa kojima će tvrtka Promet Split prevoziti putnike. No, tu ne bi bilo ništa čudno da nije riječ o autobusima koji će se - unajmiti na rok od godine dana. Koliko je to uopće isplativo?! Zar nije bolje za te novce kupiti nove autobuse?!

Spomenuti autobusi koštat će Promet nešto više od 2.000 eura dnevno, a računicom se vrlo lako dođe do iznosa većeg od 5 milijuna kuna godišnje. Primjera radi, za taj se novac mogu kupiti tri nova autobusa. O stanju u Prometovom voznom parku ne treba ništa ni govoriti - dovoljno je spomenuti kako za normalno fukcioniranje gradskoga prijevoza svaki dan u optjecaju treba biti 120 autobusa. Ima ih u Prometovoj garaži i više od toga, ali kada se uzme u obzir da ih je 20 van funkcije odnosno neispravno, shvatite da ih zapravo ima manje negoli je potrebno za normalno funkcioniranje.

Najavljivalo se i da će Promet kupiti novih 30 autobusa, za što bi se sredstva osigurala kreditom Europske banke za obnovu i razvoj, no čini se da ćemo na realizaciju tog projekta još malo pričekati...


RANIJE OBJAVLJENO


Splitski ogranak HSLS-a već godinama upozorava i Grad Split i Županiju splitsko- dalmatinsku na prijevoznike koji voze na crno, a sada su odlučili još jedan put reagirati. Ovoga puta na to ih je potakla ideja da se autobuse za prijevoz građana- unajmi.

Priopćenje koje potpisuju Tonći Blažević, predsjednik HSLS-a Split, i Zdeslav Benzon, HSLS-ov gradski vijećnik, prenosimo u cijelosti.

Čuli smo da se ovaj „ genijalni“ potez sprema. U dobroj namjeri pokušavali  shvatiti logiku i računicu u svemu. A logike nema pa nema.  Treba se zapitati, dobro zapitati, što stoji iza ovakvih ideja za rješavanje problema voznog parka gradskog komunalnog prijevoznika. Čitamo da je stanje „ urgentno“ i da sve mora „ hitno“. Isto tako čitamo da se osniva „radna skupina“  za ovu nabavu, a hitno je?  Stvarno da se građanin zapita .“ Tko je ovdje lud?“.

HSLS Split godinama upozorava i Grad i Županiju na privatne prijevoznike koji su konstantno u prekršaju jer koriste gradska ugibališta na što, po koncesiji, pravo nemaju. Milijuni kuna su izvučeni iz džepova poreznih obveznika. Milijuni, ne tisuće ! Ali naša vlast živi u nekom svom svijetu gdje je sve polako i usporeno i toplo. Zamislite koliko se autobusa moglo kupiti s tim novcima koji su se odlili iz naših džepova.  Da, kupljeni su autobusi. Kupili su ih oni koji se koriste neradom svih odgovornih i sad nas istima vozaju po gradu i smiju nam se u brk jer u ovoj državi se, očito, nelegalnoj radnji na kraj stati ne može.  Građani upitajte „ Banovinu“ koji se sad problem pojavio pa novo formirani prometni redari neuspješno pišu prijave za nelegalno korištenje ugibališta?

A sada nam se nudi novo „ genijalno“ rješenje iz Grada „ šušura i lepršavosti“. Uzeti ćemo autobuse na godinu dana i onda ih vratiti jer je hitno, a dotad ćemo kupiti nove.. Normalno, masno ćemo to platiti. Situacija s voznim parkom Prometa nije od jučer, ona je dugogodišnji problem i ovakva plitka objašnjenja stvarno vrijeđaju zdrav razum. Gdje se dosad naša administracija gubila? Radnici preko sindikata Upravi predlažu logično rješenje ali ovi sluha nemaju. Zapitajmo se svi, što se ovaj put valja iz Banovine? Za čiju se računicu ovakvi poslovi dogovaraju? Kuda  ide Promet?

Apeliramo na odgovorne da skinu oklop taštine i vjere u svoju nepogrešivost i da odustanu od još jednog, u podužem nizu, bacanja novca poreznih obveznika ovog Grada u vjetar. Prijedlog sindikata da se (kad se već ide u najam) ugovori pravo prvootkupa nakon godinu dana uz umanjenje cijene za cijenu jednogodišnjeg najma je razuman jer njima je stalo do poduzeća i građana. Mi se pitamo da li ista tvrdnja vrijedi i za trenutačnu gradsku administraciju?!


Izvor: Dalmacija News