Teški skandal u Splitu, barem tako tvrde splitski taksisti čiju bunu protiv Cammea predvodi splitski gradonačelnik Ivo Baldasar, uz pratnju interventne policije. Split je sada dobrano postao centar Divljeg zapada, u kojem svatko svoju "pravdu" provodi.  HSLS Split već godinama uporno ukazuje na nered u gradskoj administraciji i na nerad iste koje je bi trebala biti na usluzi poreznim obveznicima, a ispada da je tu  samo radi interesa par "dobrih prijatelja". Trenutna  gradska administracija i svi oni koji su je podržavali (neki sad par mjeseci  prije izbora peru ruke) zajedno su krivi za pravnu nesigurnost u našem gradu.

Po meni su i Cammeo i Uber nelegalni, ali Grad ne može tu puno učiniti – izjavi naš gradonačelnik i ostade živ. Ne bi mu se takva izjava možda obijala o glavu, da s druge strane nema dvostruka mjerila oko nekih drugih pitanja važnih za naš grad, kao na primjer:

- glede Prometa! Zašto Ivo Baldasar nikada nije stao na autobusnu stanicu ispred prijevoznika koji nelegalno koriste autobusna ugibališta (na štetu Grada i gradskog poduzeća) i rekao; "Po meni dečki vi ne smijete stajati na stanice, jer za to nemate koncesiju?" Apsurdno, tu Grad može puno učiniti, pa je upravo zbog toga i osnovano Prometno redarstvo, ali svi znamo da se ni tu puno toga nije promijenilo!

- glede Žnjana! Zašto Ivo Baldasar nikada nije došao na Žnjan s metrom, izmjerio kafiće i štekate i rekao; "Po meni dečki ovo nije 15 kvadrata, ne može to tako!"

- glede štekata na Rivi! Zašto se Ivo Baldasar nikada nije izjasnio oko  otimačine štekata na  Rivi uoči Ultre?  Zašto tada nije rekao; "Po meni ovo što se radi je nelegalno!"

Zašto tada nije branio zakone, poduzetnike i  slobodu tržišnog natjecanja?

Iz navedenog vidimo da se u Splitu zakoni tumače kako tko hoće i kako mu se prohtije, uglavnom selektivno, štiteći nečije privatne interese, dok se o interesima Splita uopće i ne govori!

HSLS je prvi javno dao podršku dolasku Ubera u Split, i ponovno to činimo danas dolasku Cammea u naš grad, ako ne postoji zakonska zapreka. Gradska administracija je tu radi građana, a ne radi sebe.  Građanima sigurno pogoduje konkurencija, kvalitetniji i povoljniji taksi prijevoz. Apsolutno smo protiv svih represivnih metoda kojima se koriste splitski taksisti, metodama pritiska i zastrašivanja. Što možemo očekivati sutra? Opet će netko tumačiti zakone kako mu se prohtije ili će uzeti "pravdu" u svoje ruke?

HSLS se zalaže za načela liberalne demokracije i zagovara slobodu tržišnog natjecanja, kao i protivljenje dugogodišnjem monopolu, te ovim putem traži od Republike Hrvatske da konačno pravno regulira poslovanje svih prijevoznika, kako na državnoj pa tako i na lokalnoj razini, jer ovo što imamo danas u našem gradu, vodi u totalnu anarhiju i jedan jedini zakon, a to je onaj "zakon jačega".